Mijn naam is Corine Barendregt, 35 jaar, moeder van Jari (5 jaar).
Ongevraagd en ongewenst staat al zo’n 24 jaar van mijn leven in het teken van kanker, borstkanker, zo één van het allerlelijkste soort.
Ergens heb ik besloten dit niet lijdzaam (meer) te ondergaan, maar het als een uitdaging te zien, een soort macabere missie. Mijn missie, met maar één doel: VICTORIE!!!


Vandaar mijn blog.
Mijn blog is om mijn lijf geschreven; om mijn lijf de aandacht en steun te geven die het verdient. In alle betekenissen die je hieraan kunt geven.


maandag 27 mei 2013

Kopie update Facebook

Lieve allemaal! 

Allereerst echt heel heel erg bedankt voor alle hartverwarmende reacties en acties!! Echt heel bijzonder en mooi om te mogen ervaren.

Op dit moment zit ik in de auto, op weg naar de eerste duitse behandelingen. Best spannend en tegelijk heel fijn dat ik dit alvast kan doen. Ik besef me maar al te goed dat het voor weinig mensen is weg gelegd, helaas...

Het is een mooie dag, s...tralende zon en op een betere dag had ik niet kunnen beginnen; vandaag zou mijn lieve, dappere moeder, 61 jaar geworden zijn, en nog een minstens zo dappere Ron Miller zou 37 jaar geworden zijn. Beide overleden aan de gevolgen van kanker. Jullie zijn in gedachte bij mij!!

Verder wil ik graag even iets meedelen: ik krijg van een aantal onbekende, betrokken, en ongetwijfeld hele lieve mensen vriendschapsverzoeken via Facebook. Hartverwarmend en ongetwijfeld heel goed bedoeld, maar ik heb besloten om mijn pagina nog enigszins privé te houden.

Om deze reden open ik straks een publieke blog, zodat echt iedereen die maar wil kan lezen hoe het met mij gaat, dit kan doen en indien gewenst berichtjes kan achterlaten / ideeën kan delen, etc.

Ook zal ik hierop veel uitgebreider ingaan op mijn medische situatie, mijn behandelingen met kostenplaatje en uiteraard de tussenstanden van donaties / sponsoring /etc.

De komende weken hoop ik mij hierop te kunnen richten, misschien zelfs tussen de behandelingen door. Hierbij krijg ik hulp van lieve dinnies.
Zodra mijn blog operatief is, zal ik het nieuws verspreiden. Tot die tijd zal ik hier zo nu en dan een openbare update schrijven, over duitsland of wat dan ook met betrekking tot mijn vorderingen.

Mocht je evengoed graag iets met me willen delen, iets willen vragen of zeggen, dan kan je me uiteraard altijd een privé berichtje via Facebook sturen. Ik zal mijn best doen om deze zoveel mogelijk te beantwoorden.

Maar nu ga ik me uiteraard voorlopig even zoveel mogelijk op de komende behandelingen in duitsland richten.

Süße grüße!!

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten