Mijn naam is Corine Barendregt, 35 jaar, moeder van Jari (5 jaar).
Ongevraagd en ongewenst staat al zo’n 24 jaar van mijn leven in het teken van kanker, borstkanker, zo één van het allerlelijkste soort.
Ergens heb ik besloten dit niet lijdzaam (meer) te ondergaan, maar het als een uitdaging te zien, een soort macabere missie. Mijn missie, met maar één doel: VICTORIE!!!


Vandaar mijn blog.
Mijn blog is om mijn lijf geschreven; om mijn lijf de aandacht en steun te geven die het verdient. In alle betekenissen die je hieraan kunt geven.


donderdag 20 juni 2013

Kopie update Facebook

Even een update:

Alles weer ingepakt na drie dagen duitsland. Wij (schoonzusje Leonie en ik) vertrekken zo richting Rheine voor de laatste behandelingen van deze week: twee uur hyperthermie en drie infuzen. Daarna naar huis!

In het kort een samenvatting van de afgelopen weken: artsen hier hebben geconstateerd dat mijn wervels met spoed behandeld moeten worden. Op tenminste vijf plekken staat het op instorten. Er komt onverwachts een behandeling bij met een geschatte kostenplaatje van tienduizend euro. Het gaat om thermo ablatie in combinatie met percutane cementplastiek, oftewel: platbranden en volstorten met cement. Work in progress!!

Hiertoe afgelopen dinsdag met spoed MRI gehad, vanmiddag hoor ik hier waarschijnlijk meer over. Mijn duitse arts wil mij het liefst binnen twee weken op de behandeltafel hebben.

Hoe eea ingepast wordt in verder behandelplan is nog even onbekend.

Verder heeeeeel goed nieuws gehad: Stichting No Guts No Glory gaat mij helpen!!! En wij hen!!!

Vrijwilligers gevraagd dus, maar daarover binnenkort meer.

Ben er heel blij mee, neemt een hoop zorgen weg, omdat er meer continuering in de mogelijkheden voor bekostiging komt hierdoor.

Mijn blog krijgt wat vormen intussen, maar helaas ben ik hier weinig aan toegekomen, deels door drukte en vermoeidheid en deels door niet functionerend Internet. Wordt ook vervolgd dus!

Intussen zijn er weer vele acties ondernomen en stortingen gedaan op mijn behandelrekening. Aangezien ik nu even geen overzicht heb, kom ik ook hierop terug. Maar echt fantastisch!! Hele dikke dankjewel en knuffel voor jullie allemaal!! X

Tot slot nog even melden dat ik echt een geweldig weekend heb gehad met heerlijke muziek en fantastische mensen om mij heen. Wat heb ik een hoop kankercelletjes weggelachen, dat kan niet anders!! En wat een welkome afwisseling was dat!

Voor de mensen die erbij waren (bij Indian Summer Festival dus) nogmaals dank voor de geweldige tijd!!

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten