Mijn naam is Corine Barendregt, 35 jaar, moeder van Jari (5 jaar).
Ongevraagd en ongewenst staat al zo’n 24 jaar van mijn leven in het teken van kanker, borstkanker, zo één van het allerlelijkste soort.
Ergens heb ik besloten dit niet lijdzaam (meer) te ondergaan, maar het als een uitdaging te zien, een soort macabere missie. Mijn missie, met maar één doel: VICTORIE!!!


Vandaar mijn blog.
Mijn blog is om mijn lijf geschreven; om mijn lijf de aandacht en steun te geven die het verdient. In alle betekenissen die je hieraan kunt geven.


donderdag 20 juni 2013

Kopie update Facebook

En dan nog even met nog meer goed nieuws (op de terugweg vanuit een stormachtige en ondergelopen Rheine):

De arts heeft het vooraf somberder ingezien dan het is; Mijn wervelkolom zit vol tumoren, zo ver wisten we al, maar staat maar op één plek op instorten. Dat valt dus mee!

Er is ook minder haast bij en de lever staat weer boven op het prioriteitenlijstje. 4 juli in frankfurt gaan we deze weer verder schoonvegen.

Zo'n tien dagen later alsnog de brand-en stortwerkzaamheden, maar nu in plaats van de geschatte tienduizend met een geschatte kostenplaatje van drieduizend euro. Dat scheelt!!

Tussendoor gaan we vrolijk verder met de hyperthermie, PapImi en infuzen in Gronau en Rheine. Drie dagen per week, de komende weken.

Al met al heel blij dus!

En nu bijkomen, uitrusten en lekker weekend vieren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten