Mijn naam is Corine Barendregt, 35 jaar, moeder van Jari (5 jaar).
Ongevraagd en ongewenst staat al zo’n 24 jaar van mijn leven in het teken van kanker, borstkanker, zo één van het allerlelijkste soort.
Ergens heb ik besloten dit niet lijdzaam (meer) te ondergaan, maar het als een uitdaging te zien, een soort macabere missie. Mijn missie, met maar één doel: VICTORIE!!!


Vandaar mijn blog.
Mijn blog is om mijn lijf geschreven; om mijn lijf de aandacht en steun te geven die het verdient. In alle betekenissen die je hieraan kunt geven.


vrijdag 12 juli 2013

Café Thuis Bij ... Heiloo (kopie Facebook)

Gisteren ook bij Café Thuis Bij... binnen geroepen.

Nog een geweldig fijn team dat besloten heeft de fooienpot van afgelopen kermis aan mij te doneren!!

Maar liefst vierhonderd euro!! :-)

Wat een geweldige actie mensen, dat stemt mij heel nederig...

And there's more to come: een voor mij onbekende dame heeft 600 aanstekers in deze kroeg achtergelaten, welke voor één euro per stuk verkocht mogen worden. Wowwww!! Echt superlief! <3

Dus, of je nu rookt of niet...ga een lekker biertje drinken bij Niels van den Berg en zijn team, en koop een zooitje aanstekers!

Niels, Linda, Max en de rest die zich in hebben gezet met Kermis Heiloo in de Thuis Bij...:

Onwijs bedankt!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten