Mijn naam is Corine Barendregt, 35 jaar, moeder van Jari (5 jaar).
Ongevraagd en ongewenst staat al zo’n 24 jaar van mijn leven in het teken van kanker, borstkanker, zo één van het allerlelijkste soort.
Ergens heb ik besloten dit niet lijdzaam (meer) te ondergaan, maar het als een uitdaging te zien, een soort macabere missie. Mijn missie, met maar één doel: VICTORIE!!!


Vandaar mijn blog.
Mijn blog is om mijn lijf geschreven; om mijn lijf de aandacht en steun te geven die het verdient. In alle betekenissen die je hieraan kunt geven.


woensdag 10 juli 2013

Café de Wit Heiloo (kopie Facebook)

En dan krijg ik opeens een berichtje of ik naar café de Wit in Heiloo wil komen, omdat ze mij graag 'iets' willen geven naar aanleiding van mijn noodroep op Facebook'.

Blijkt dat alle medewerkers gezamenlijk hebben besloten om hun fooien tijdens de Kermis Heiloo, afgelopen week, aan mij te willen afstaan... 770 euro in totaal maar liefst!!

WOWWWWW!! Viel ik daar even bijna van de barkruk!!

Wat ontzettend lief en een complete verrassing!!

Ik wil hierbij dan ook alle medewerkers (en uiteraard ook alle kermisklanten) heel heel hartelijk bedanken, wat een toppers!! <3
Enneh, laten we afspreken dat ik er volgend jaar gewoon weer lekker zelf bij kan zijn! Dus! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten