Mijn naam is Corine Barendregt, 35 jaar, moeder van Jari (5 jaar).
Ongevraagd en ongewenst staat al zo’n 24 jaar van mijn leven in het teken van kanker, borstkanker, zo één van het allerlelijkste soort.
Ergens heb ik besloten dit niet lijdzaam (meer) te ondergaan, maar het als een uitdaging te zien, een soort macabere missie. Mijn missie, met maar één doel: VICTORIE!!!


Vandaar mijn blog.
Mijn blog is om mijn lijf geschreven; om mijn lijf de aandacht en steun te geven die het verdient. In alle betekenissen die je hieraan kunt geven.


zaterdag 14 september 2013

Help door te stemmen!!!

Met onderstaande link is er een mogelijkheid om met minimale inspanning en zonder de portemonnee te trekken, een flinke steun voor stichting No Guts No Glory (en dus voor mij) te kunnen zijn.

Door onderaan de pagina van de link te stemmen, blijven we namelijk in de race voor 5000 euro aan prijzengeld!!

Help jij mij ook mee, en draag je No Guts No Glory en mij een warm hart toe?
Heel erg bedankt!

<3

http://prijzen.vrijwilligerswerk.efficiency-online.nl/pages/prijzen/extra/Project?postid=121655



Geen opmerkingen:

Een reactie posten