Mijn naam is Corine Barendregt, 35 jaar, moeder van Jari (5 jaar).
Ongevraagd en ongewenst staat al zo’n 24 jaar van mijn leven in het teken van kanker, borstkanker, zo één van het allerlelijkste soort.
Ergens heb ik besloten dit niet lijdzaam (meer) te ondergaan, maar het als een uitdaging te zien, een soort macabere missie. Mijn missie, met maar één doel: VICTORIE!!!


Vandaar mijn blog.
Mijn blog is om mijn lijf geschreven; om mijn lijf de aandacht en steun te geven die het verdient. In alle betekenissen die je hieraan kunt geven.


donderdag 26 september 2013

NGNG Harley Dag


Aanstaande zondag, 29 september, staat er weer een onwijs leuk evenement voor het hele gezin, op het programma!

We gaan met een stoet Harleys door hartje Amsterdam rijden, en tegen een vergoeding mogen jullie achterop! Met z'n allen stoer op een Harley, stichting No Guts No Glory weer meer geld voor mijn behandelingen. Klinkt als een fantastisch plan toch?

Komen jullie er samen met Jari en mij een onvergetelijke dag van maken?

Zie onderstaande link voor meer informatie. 
Tot zondag??



 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten