Mijn naam is Corine Barendregt, 35 jaar, moeder van Jari (5 jaar).
Ongevraagd en ongewenst staat al zo’n 24 jaar van mijn leven in het teken van kanker, borstkanker, zo één van het allerlelijkste soort.
Ergens heb ik besloten dit niet lijdzaam (meer) te ondergaan, maar het als een uitdaging te zien, een soort macabere missie. Mijn missie, met maar één doel: VICTORIE!!!


Vandaar mijn blog.
Mijn blog is om mijn lijf geschreven; om mijn lijf de aandacht en steun te geven die het verdient. In alle betekenissen die je hieraan kunt geven.


dinsdag 8 oktober 2013

Ultramarathon voor NGNG


Aanstaande zondag is het zover!

Dan gaat mijn stoere neef, Jeroen Kuilman, maar liefst 63 (!!!!) kilometer tijdens de ultramarathon in Keulen lopen.

Wat een held!!! ♥

Hij laat zich tijdens deze bovenmenselijke uitdaging sponsoren voor de stichting waar ik de begunstigde van ben, stichting No Guts No Glory. Wat een passende uitdaging ook, want guts heeft Jeroen als geen ander!

Help jij hem (en mij / ons) mee om ook de glory te verkrijgen die hij verdient, en om sponsors te verwerven?

Volg deze link om hem te steunen, en / of deel de link op jouw eigen facebookpagina:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten